Zimska olimpijska kampanja »Imamo to! Peking prihajamo!« je nadaljevanje zelo uspešne kampanje »Imamo to! Imamo Tokio!«, ki jo Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ), pripravil za olimpijske igre v Tokiu in je bila najbolj prepoznavna olimpijska kampanja OKS do sedaj, prejela pa je tudi prestižno SPORTO nagrado.
Pri kreiranju kampanje za olimpijske igre v Pekingu, sta tako kot za olimpijske igre v Tokiu sodelovali agenciji Herman in partnerji in ArnoldVuga, ki sta se skupaj z OKS-ZŠZ odločili, da skozi mega navijaški mozaik športnikom pokažemo, da imajo izjemno veliko podporo v Sloveniji. Mega navijaški mozaik je sestavljen iz fotografij nosilcev Slovenske bakle, ki so pred olimpijskimi igrami v Tokiu baklo ponesli skozi 211 slovenskih občin in pokazali, da Slovenci zelo radi ustvarjamo olimpijske vsebine in vedno podpiramo naše olimpijce. Na drugi strani pa so lahko navijači v mega navijaški mozaik oddali svoje fotografije podpore tudi v jesenski digitalni akciji, ki jo je OKS pripravil skupaj z nekadanjim odličnim olimpijcem Filipom Flisarjem. Prav zato je glavni moto kampanje: NAŠI USPEHI SO SESTAVLJENI IZ VAŠEGA NAVDUŠENJA.
»Imamo to! Peking prihajamo!« je postal nosilni slogan kampanje, ključnik pri vseh vsebinah na družanih omrežjih pa ostaja, tako kot med olimpijskimi igrami v Tokiu #imamoto. Priznani grški umetnik Charis Tsevis, ki je sodeloval tudi z največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami in športnimi klubi, je v mozaiku upodobil najboljšega slovenskega smučarskega skakalca Anžeta Laniška, izjemno smučarko Ilko Štuhec, najboljšo sprinterko v smučarskem teku v prejšnji sezoni Anamarijo Lampič in najboljšega moškega zimskega olimpijca v Sloveniji ter trikratnega dobitnika olimpijske medalje Žana Koširja. Prepričani smo, da v vseh 43 športnikih, ki bodo zastopali Slovenijo na olimpijskih igrah v Pekingu živi pogum, ponos in moč, da dosežejo cilje. Navijači smo tisti, ki jim lahko pomagamo, da jih uresničijo skupaj z nami. Prav zato so uspehi naših športnikov sestavljeni iz navdušenja slovenskih navijačev, kar je uprizorjeno tudi v Mega navijaškem mozaiku.